Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot 50 stempel. Er det brændt?
  • #1   28. dec 2024 En lille smule blowby men i mine øjne ser det nogenlunde fint ud..
    Den er da godt våd rundt om bundpakningen så jeg gætter på at den har været utæt og fået falsk luft. Prøv at smæk en ny bundpakning på og se hvordan den kører.

Hvordan ser cylle ud?

• Eddie H
    Eddie H Tilmeldt:
    dec 2023

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #2   29. dec 2024 Cylle er helt fint men du kan nok godt have ret i det med de er utæt. Den har kørt dårligt. Men efter den kom lidt hårdt ned fra baghjul ville den ikke tage gas.

• #3   30. dec 2024 Har du tjekket karburator?

• Eddie H
    Eddie H Tilmeldt:
    dec 2023

#4   1. jan Havde jeg faktisk ik tænkt over det kunne være det. Men tænker os noget falsk luft da den kunne køre med luftskugen skriger helt ind

• Eddie H
    Eddie H Tilmeldt:
    dec 2023

#5   6. jan jeg har tjekket alle pakninger sider i og alt sider fastspendt. men stadig intet liv i den. jeg hat også prøvet med bremserens i karbu men der sker intet. har også prøvet at rense karbu og sætte en anden karburator på men stadig intet.

top kvalitet scooter smiley

• #6   6. jan Du mangler gnisten. Prøv nyt rør

• Eddie H
    Eddie H Tilmeldt:
    dec 2023

#7   7. jan hold nu op man. det var tændrøret. havde slet ik tænk over det var en muglighed. nogle gange kan man ikke se skoven for bar træer eller hvad man nu siger Haha.
    tak for hjælpen

Kommentér på:
Hot 50 stempel. Er det brændt?

Annonce