Kan ikke starte min Derbi senda 2007 Kan ikke starte min Derbi senda 2007
Hej jeg kan ikke starte min Derbi senda som har virket fint de her dage. Jeg har lige købt den er der var ikke noget i vegne med den until her for nogle dage siden. For 3 dage siden brgyte den at gå ud efter 4 min. For 2 dage siden gik den ud første sng efter 1min og bagefter efter 20 sekunder. Nu kan jeg ikke starte og har prøvet at tage plastidimsen som skal oven på tandrøret af og prøvet at pumpe benzin ud. Har også prøvet at rense tandrøret for at se om det var snavs. Den laver en lyd når jeg hør det men ike så meget. Virkelig irriterende og ejeren siger han aldrig har haft problemer før. Jeg holder ikke på speederen når jeg kixker kick starteren
feb 2023
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 20 Svar: 304
aug 2024
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 2
feb 2023
aug 2024
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 2
feb 2023
Den får måske falsk luft et sted så test med noget bremserens omkring pakningsfladerne.
Tændrøret skal være cocio brun, gå op i dyse/ fiks falsk luft og lad vær med at tænke på den lille mængde sod fra udstødningen for nu.
Det skal lige siges at en serviet ikke kan bruges på et tændrør, du skal helst bruge noget som en stålbørst og noget bremserens for at overhovedet gøre en forskel.
Kan ikke starte min Derbi senda 2007