126 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

William H
William H
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 2

Kan ikke starte min Derbi senda 2007 Kan ikke starte min Derbi senda 2007

Hej jeg kan ikke starte min Derbi senda som har virket fint de her dage. Jeg har lige købt den er der var ikke noget i vegne med den until her for nogle dage siden. For 3 dage siden brgyte den at gå ud efter 4 min. For 2 dage siden gik den ud første sng efter 1min og bagefter efter 20 sekunder. Nu kan jeg ikke starte og har prøvet at tage plastidimsen som skal oven på tandrøret af og prøvet at pumpe benzin ud. Har også prøvet at rense tandrøret for at se om det var snavs. Den laver en lyd når jeg hør det men ike så meget. Virkelig irriterende og ejeren siger han aldrig har haft problemer før. Jeg holder ikke på speederen når jeg kixker kick starteren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke starte min Derbi senda 2007
  • #1   26. jan Laver den stadig fin kompression? Er der olie på?

• William H
    William H Tilmeldt:
    aug 2024

#2   26. jan Når jeg kører på den virker den meget god i lyden. Kan ikke føle der er noget galt. Måske for meget olie da der kommer en lile smule sort ud af udstødningen der sidder på den

• #3   27. jan Er tændrøret sort og ryger den meget?

• William H
    William H Tilmeldt:
    aug 2024

#4   27. jan Nej. Da jeg kiggede på tandrøret er den helt hvid. Jeg har også prøvet at rense den med en serviet. Røgen der kommer ud er lidt svag men tænker det er normalt. Den lyder ret frisk. Olie blandingen tror jeg dog er forr rig fordi der er noget olie lignende som sidder i enden f udstødningen harpiks agtigt sorrt

• #5   27. jan Hvis tændrøret er helt hvid så får den alt for meget luft. Hvis der var for meget olie så skulle tændrøret gerne være på den sortere side.

Den får måske falsk luft et sted så test med noget bremserens omkring pakningsfladerne.
    Tændrøret skal være cocio brun, gå op i dyse/ fiks falsk luft og lad vær med at tænke på den lille mængde sod fra udstødningen for nu.

Det skal lige siges at en serviet ikke kan bruges på et tændrør, du skal helst bruge noget som en stålbørst og noget bremserens for at overhovedet gøre en forskel.

Kommentér på:
Kan ikke starte min Derbi senda 2007

Annonce