691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 39 Svar

Mening om DHS?? Mening om DHS??

Hvad synes i om DHS i år??

Synes satme godt nok msp de er sløve med deres sprint system....
Tiderne passede OVERHOVEDET ikke det halve af gangene!
Lampen som viser hvem der vinder viste også forkert!!

Men alt i alt et meget hidsigt træf smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mening om DHS??
  • #1   16. aug 2009 pisse fedt træf smiley havde desværre ikk jog'en med

• #2   16. aug 2009 Det værste var IMO at dhs crewet ikke var istand til selv at følge simple regler, det var simpelthen ufatteligt dumt. Var virkelig skuffet over de nogle stykker med dhs crew t-shirt på, det var nogle gode folk imellem. Men de bedste var nu engang vagterne. Msp's ledelse burde have trådt til med noget mere konsekevs overfor deres egne folk. Og så var scooter-shoppens bod MEGA skuffende. Derud over et skide godt træf.

• #3   16. aug 2009 det var fedt nok smiley nogen der så min smx?

• #4   16. aug 2009 Ja det haltede fandme, vi var 4 gutter afsted med en hvid sonic der var sænket i starten men blev så hævet igen, den havde en ret anderledes stelforstærkning smiley

Synes heller ikke der var så mange i år, men der var da nogen hidsige.

• #5   16. aug 2009 ja reglerne blev sgu ikke særlig godt overholdt,

der var mange der kørte på deres scootere fra deres holdeplads hele vejen hen til banerne, og de der "crews" gjorde sgu ikke rigtig noget ved det.,

• #6   16. aug 2009 Alt for dårligt at banen blev lukket så lang tid efter sprint

• #7   16. aug 2009 hvem fik dfs og dhs? smiley

• #8   16. aug 2009 Anders Pc . DFS er første i næste uge

Mikkel Maler - 70cc lc
    Ulmann - 70 cc AC
    Kedde - FFA

sprint kan jeg ikke huske

• #9   16. aug 2009 Hvem vandt egentlig (: ?

• #10   16. aug 2009 Synes det var fedt smiley Men nu var det jo også mit første træf.

• #11   16. aug 2009 _SL Tuning _
    Hvornår haltede crewet ? Og hvad var der godt ved vagterne :)?

• #12   16. aug 2009 mega fedt træf
    syndes det var svineri der var nogle få der måtte ræse frem og tilbage i pitten og ned til banden, men hvis vi andre gjorde det stille og roligt fik vi mega skide balde,

de 2 der styrtede hva skete der med dem, ham den ene gik selv fra banen men ham den anden blev da hentet med ambulance efter meget lang tid, hva skete der med ham siden han skulle med ambulance

• #13   16. aug 2009 Thyson. Kørte han 8.5.
    hvad sidder der på den ??
    Min jog's hurtigste tid var 7.81 hvor min kammerat kørte

• #14   16. aug 2009 okay tak smiley

• #15   16. aug 2009 DHS "Crewet" lagde selv og kørte rundt i pitten!!
    De havde ikke styr på en skid....
    Årest dårligst styret træf indtil videre, men stemningen var da helt kanon lørdag aften smiley

• #16   16. aug 2009 alexander L
    Flere af Dhs crewet, kørte i pitten. Og vagterne var meget mere konsekvente samt de overholdte selv reglerne. Hvor crewet virkede mere som en en flok der regnede med de var meget mere end alle andre. Og havde specielle regler.

• #17   16. aug 2009 mads c : Mortens underben brækker og hang bare til siden....

• #18   16. aug 2009 Snask var det ikke kristoffer l der vandt ac? det blev kørt om, fordi anlægget ikke passede, kristoffer vandt nok med 20 meter og alligevel stod der ulmann vandt :S

• #19   16. aug 2009 ThyzoN : Der blev stjålet 2 maxier smiley

• #20   16. aug 2009 _SL Tuning _
    Okay på den måde smiley

• #21   16. aug 2009 http://www.scootergalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=51828

650+ Billeder fra søndagen her..

Men jeg syntes ikke nogle af de der 2 cylindrede scootere var ude og køre ??

Jeg sad hele tiden forventningsfuldt og ventede på de kom ud på sprint banen men de stod bare og så flotte ud... ærgede mig....

Nogen film med dem hvor de kører til DHS ?

• #22   16. aug 2009 jah og hvor bliver tid tavlen af .så man kan se tiden og hastigheden

• #23   16. aug 2009 Det må være fesent at komme derned med sin knallert og hjem uden:S

• #24   16. aug 2009 Synes ikke rigtig der er nogle billeder fra lørdag? smiley

• #25   16. aug 2009 Dhs crewet var elendigt, vi måtte selv stoppe dem der blev ved med at køre oppe i vores ende af pitten. Imens fjollede visse medlememr af crewet selv rundt på blandt andet pitbikes i pitten, det er simpelthen latterligt fladt at crewet ikke kan overholde deres egne regler.

Desuden blev der også kørt for stærkt i den vide seat inde i pitten, nedern at blive tæsket over køleren på en seat bare fordi føreren har bildt sig ind at have travlt

Ud over det var scootershoppens vod latterligt underudstyret! man kunne ikken engang få en skaldet kilerem til en runner lørdag middag, hver tredje scooter i danmark kører for pokker med hiper motor! xD De havde heller ikke evo stempler i forskellige tolerancer (flueknep). Men som shop til et træf må det primære mål da være at sælge sliddele som fx en kilerem som oftest står af under brug (dvs træfs) istedet for hele cylinderkits og variotre og andet unødvendigt pangel.

Alt det til side synes jeg at træffet var mega fedt! lækkert at få lov til at lade scooteren strække ud på en ordentlig vej, istedet for de sædvanlige gokartbaner, og køreteknisk anlæg med "forhindringer". Sprint anlægget fungere roligt og solidt og blev styret godt af de skallede fyre i shorts.

Rullefeltet var også udemærket, isært må det bemærkes at rulningerne var væsentligt lavere en fx speedlines felt, også selvom feltet var indstillet til en temperatur på 24 grader (som vi IKKE var i nærheden af dernede)

Alt i alt et meget vellykket træf, på trods af det haltene crew og shop opbud

• #26   16. aug 2009 De havde da ikke styr på ret meget det halve af de "dhs crew" folk, og hvad fanden skete der lige for ham på den mc scooter idag der flængede rundt i pitten, hvorfor blev han ikke rykket af?

Fik da taget nogle ture på langsiden på ciao´en hehe.

• #27   16. aug 2009 ThyzoN !
    Davidsen stod til og køre 7,07sek, det var et sprint jeg kørte på den for ham, hvor den kørte mod min sonic hvor jesper kørte på min. Min tcr sonic nåede til målstregen da davidsen stadig manglede 50m, adligevel stod jeg som taber, og han fik en tid på 7,07sek. Tiden på sonic'en var 7,068 på det tidspunkt. Så det er en fejl i deres sprint system. Jeg oplevede det samme hvor høgh kørte på min mod maler, hvor min også vandt, men pludselig havde maler kørt 6,93sek. Hvilket ikke helt passer. Jeg har udskrifter fra begge sprints. og både Davidsen og Malers udgangshastigheder står på 0,00km/t. Så det er en fejl i systemet.

• #28   16. aug 2009 Scootershoppen havde hverken 9 eller 10'er tændrør med langt gevind lørdag :S

• #29   16. aug 2009 Og btw. syntes det var det ringeste arrangeret træf, jeg nogensinde har været med til!
    de siger man finder vinderene ud fra Knock Out. Det gjorde de også mellem 1 og 2 pladserne. men 3 og 4 pladserne var det bare nogle af de tider de havde kørt i løbet af de to dage. Totalt til grin. Jeg skulle have kørt mod speedlins sprinter, kan godt være jeg ikke havde vundet. Men chancen ville have været der! + det må bare ikke ske at der går fejl i det med deres sprinttider. Folk der skulle have været med i semi og kvartfinalerne kom det ikke, og istedet nogle som havde kørt langsommere kom istedet pga. de havde fået en utrolig god til ved en fejl!

• #30   16. aug 2009 ¥ AL'S Custom Rides ¥

Ork joo de var ude og køre..ihvertfald Keddes, Bæk og Hemmings ( Den orange) var gået i stykker og de havde travlt med rulle feltet så den stod bare til pynt.

Men keddes kørte en del, men kun lørdag, fordi han også fik noget bøvl med den, så han lod den være hele søndagen lige indtil finalen...han vandt også FFA og lige i det han passere mål stregen i finalen og vinder, så døde den, men den er på hjulen igen til als på lørdag!!

Skal lige siges at han kørte de 150m på 6,1 sekunder!!!!

• #31   16. aug 2009 Var der nogen Scootere/Knallerter der blev Stjålet i år ?

• #32   16. aug 2009 Jeg syntes nu det var et par meget gode dage, dejligt at se folk igen, og hygge var det ihvertfald også, elsker at komme op til DHS og køre på de dejlige lige strækninger, istedet for alle de go-kart baner og KTA...

Men jaa, jeg syntes også det var for dumt at Crewet og ligge og køre i pittet, bare fordi man er crew så skal man ikke ligge og køre scooter i pittet alligevel, den regl burde gælde for alle og specielt ikke med 2 på i scooter...

Igen, igen, igen vil jeg brokke mig over at det blev kørt som knock out, for lige som jeg havde sagt på PTL SÅ KAN MAN IKKKKE INFORMERE 1200 MENNESKER OM HVEM DER SKAL KØRE KNOCK OUT, og det forstod de først da vi stod nogle timer inden Knock out så gik det op for MSP at det kunne de ikke, så de stod med et problem.

Også derfor det er langt over halvdelen som ikke kommer og køre knock out, for de ved ikke de skal køre!!

Grunden til at tiderne vidste forkert nogle gange, var fordi der var fløjet noget ind for en deres sensore, og meget af det var høet ude fra marken, så de vidste ikke rigtig altid...

Men udover det, så har det sku været et godt træf, tusind tak for denne gang

• #33   16. aug 2009 sprinter AC blev ALDRIG afgjort, da der var negativ resultat (noget der havde forhindret målingen på den ene scooter) i finalen.

Sprinter Lc blev vundet af Søren Aldahl - piaggio sprinter smiley

. OBS: ALLE SPRINTER LC'ER (DVS. 1, 2, 3 PLADS) GIK TIL 9600, ALTSÅ SAMME BY ! - samme med pallenaldo som blev nummer 2 i scooter LC smiley
    - Caps lock rocks smiley

• #34   16. aug 2009 Kan se der er rigtig mange meninger om dette træf og er enig i rigtig mange af dem. Ærgeligt der gik så meget kluder i den ved finalerne. Men syntes nu også det var ærgeligt, at der ikke var en tavle foran indgangen ved sprint, så man kunne se de hurtigste tider. Og derved vidste hvilke tider der kørtes dette år.

• #35   16. aug 2009 mads c : morten brækkede benet, 3 ribben og tænder der sad lidt forskelligt i kæben og overmunden smiley
    - han blev opereret i 2-3 timer og var derefter på observations stuen :).

• #36   17. aug 2009 sprinter klassen blev kørt om mellem mig o en anden, o der vandt jeg, men vi lå meget tæt på hinanden.. så nyrup den blev afgjordt, bare ikke helt rimeligt..

• #37   17. aug 2009 kristoffer, tillykke med det smiley
    - det så jeg så ikke smiley

• #38   18. aug 2009 Sidste år var der en del problemer med at mange kørte i pitten, så det prøvede vi at sættet hårdt ind overfor, og det sgu svært at fange en scooter i pitten på gåben..

Politiet kører også forstærkt når de skal fange lovovertrædere..

Og det må trosalt være bedre at 2-3 stykker kører i pitten end at 6-700 kører i pitten??

Mht til at crewet så var der ca 40 frivillige som havde vagter på skift, hvis de kørte rundt i pitten uden for deres vagt med crew-trøje på er det beklageligt, og så har de ikke været deres job voksent!

• #39   18. aug 2009 Syntes det var latterligt, fik mega skider fordi jeg kørte i pitten (fair nok.) Men så går der 15min så ser man en med dhs crew trøje på komme på en eller anden sonic som bare rykker på baghjul også sidder de bar og kigger på ham ;-).

Kommentér på:
Mening om DHS??

Annonce