{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
63 visninger | Oprettet:

Tue R
Tue R
Tilmeldt:
15. aug
Emner: 2

Lovlig gearmaskine {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have knallert om 1 år og jeg syntes gear maskiner er vild fede men kan ikke finde ud af hvilken model er bedst kravene er at den skal ikke være alt for svær at finde lovlig nem at vedligeholde og generelt ikke være noget skræmmel det er lidt lige meget om den ligner en crosser eller en mc betyder ik så meget


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lovlig gearmaskine
  • #1   i går kl. 20:15 Generic trigger ku være fin.
    Ok kval. Ikke så dyr som de andre. Der er mange af dem. Nemme at gøre lovlige igen i de fleste tilfælde.

    Jeg vil sige hold øje med gear knallerter på brugtmarkedet fra nu af til du ska ha en selv.
    Så får du en ide om hvor mange der kommer til salg, hvor tit, hvordan priserne ligger på dem, hvor god og hvor dårlig stand de kommer i.

    Når det så er tid til at købe en, så vælger du den bedste du ka få på det tidspunkt, eller venter til den rette kommer til salg.
    Derfor ka det godt svare sig at ha pengene klar i lidt god tid, så du ka ha knallerten klar når du er klar til at køre.


  • #2   i dag kl. 06:58 du bliver træt af at køre lovlig gear maskine du tager jo de første 2 3 gear bare for at komme over vejen hahha

Kommentér på:
Lovlig gearmaskine

Annonce