216 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

A:B:C A:B:C

har en sonic men stage6 cylender men skal ha nyt stempel, ved godt at en A er 47,6 men hvor store er Tol B og C????? skal gerne ha en der er lidt støre da jeg honer cylender op nu når den er skildt af

http://www.stage6.dk/products/productinfo.aspx?ProductID=3405&MenuItemID=3354

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  A:B:C
  • #1   16. nov 2009 d e f g

• #2   16. nov 2009 de er i præncipet 47,6 alle samme det er så lidt der er forskel på dem og kommer jo an på hvor meget du honer ?

• #3   16. nov 2009 Hvis det er en aluminiums cylinder så får du den næppe hohnet en stempelstørrelse op alligevel, og hvis du gør så er nicasil belægningen væk og cylinderen er ubrugelig. Jeg ville tage en std størrelse til cylinderen.

• #4   16. nov 2009 LaLLe, kan sagtens hone det så der stadig er hådr metal inden i!, eller for jeg det bare lagt på igen:)

• #5   16. nov 2009 så kan du jo ligeså godt hone op til 48 ?

• #6   16. nov 2009 jamen hvad for et stempel skal man købe hvis du fx ville hone i 0,0,100 ( en hundrede del)

• #7   16. nov 2009 Hvis du "bare" for lagt nyt nicasil på igen, kan det vist bedre betale sig at købe nyt smiley

Og ville ikke skifte stempel-tolerance, men vil ikke udtale mig 100% om det, da jeg ikke kender de forskellige producenters tolerance-intervaller smiley
    (som andre åbenbart gør)

• #8   16. nov 2009 Nicasil belægningen er så tynd at den kan du altså ikke hone en stempel tolerance af. Og få lagt nyt nicasil i cylinderen når det kun er en stage 6 racing cylle svarer til at få sin fiat 127 guld belagt. Det er muligt men kostprisen overstiger langt det det vil koste at få et helt nyt.
    Nicasil belægning koster nemlig typisk omkring 2400 kr plus minus et par 100 kr, og så har du altså 2 stk s6r kits med stempler og hele pisset i hånden istedet.
    De gange jeg har set honing forsøgt i nicasil belægninger har det være hone klodserne der har været slidt bagefter og ikke omvendt.
    Igen gør det da bare men behold std størrelse stempel.

Lad os bare sige at du ryger en stempel top op. Std stemplet vil stadig fungere og være rigtig fint til det og stempelringen slutter stadig fint tæt. Ja det vil nok holde knapt så længe men på et kit i den klasse forventer man vel ikke at lortet holder evigt alligevel. I så fald skal man nok overveje sine ideer en gang til.
    Og jeg har altså været i scootertuningsfaget i snart 10 år så det er altså ikke bare gas det jeg lukker ud.

• #9   17. nov 2009 ja men hvem sage det skulle koste den oprindlige pris???, kan få det gjord BILLIGT så hvis nu jeg kunne hone det op og så købe en ny stempel i den rigtige str ville det være en fed ide, mit problem er bare jeg ved ikke hvor mange hundrede dele den stiger med i tol

Kommentér på:
A:B:C

Annonce