3.343 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Sito Plus el. Giannelli GO og ydelse Sito Plus el. Giannelli GO og ydelse
Hey SG jeg vil gerne vide hvilken af disse udstødninger der vil give mest på en std. NRG Power DT
Sito Plus eller Giannelli go
og i så fald hvad vil det hele give i topfat med enten GG eller SP samt Polini Hi-Speed vario m. 5g ruller.
er rimelig nysgerrig og er også uklar på hvilken udst. der skal købes.
lige pt. render den 78 på lige vej med medvind, iflg digi speedoet.
0 synes godt om
jun 2007
Følger: 33 Følgere: 33 Scootere: 5 Emner: 53 Svar: 139
jul 2008
Følger: 60 Følgere: 64 Scootere: 4 Svar: 149
jeg har dog aldrig prøvet sito plus, men jeg har hørt en del dårlig kritik om dem.
lige meget hvad du køber, skal du bare huske og give dem noget klar lak eller lign. ellers bliver de meget hurtig rusten og grimme.
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 9.032
og til dem der siger thansen er noget lort så ligger landet bare sådan at Tecnigas er et af de bedste mærker Tecnigas er bare ikke så udbredt her hjemme men i landen som tyskland og spanin og andre lande så noget lort kan det overhovedet ikke være
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 9.032
mar 2009
Følger: 59 Følgere: 70 Scootere: 9 Svar: 1.864
jul 2010
Følger: 7 Følgere: 9 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 48
mvh.
Nicki G
jul 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 6 Emner: 68 Svar: 192
Jeg har skiftet de originale ruller (5,8G) med (7G)
Jeg skal ha et Sito plus på min da jeg kun har hørt godt om dette udstødning og at det er det udstødning Hiper motorer køre bedst med. jeg havde på min gamle scooter (Stalker) et gianelli go på og den kørte 75. på lige vej med en malossi vario. det der sad på før var et Stage 6 street og det kørte den 85 med. men larmede også en del mere. Så for mit vedkommende mister den 10 på toppen og en del optræk med GG dog giver det en del at skifte fra standart til GG men SP giver mere og med en højere top fart. klart det bedste ikke knæk udstødning til Hiper.
mar 2014
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 3
Sito Plus el. Giannelli GO og ydelse