{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.786 visninger | Oprettet:

Nye features på ScooterGalleri.dk ! {{forumTopicSubject}}

Hej brugere af ScooterGalleri.dk

I dag kan vi præsentere flere nye features på siden, og disse er som følger:

- Når man har uploadet billeder til sin scooterprofil, er det nu muligt at flytte rundt på billederne, så man får den rækkefølge man selv ønsker.

- Vi har rettet den fejl i uploadet i fotoalbums, der gør at det sidste billede uploades først.

- Det er nu muligt at se "Min side", som andre brugere ser den - tryk blot på det nye ikon, som du finder ved siden af "Min konto" i topmenuen.

- Hvis du har oprettet mere end én scooter, kan du nu ændre rækkefølgen på disse, hvis du fx. ønsker en kronologisk opstilling.

- Ligeledes kan du nu angive tilknytning til din scooter. Valgmulighederne er; "Min scooter" og "Tidligere scooter".

Da langt de fleste scootere er i kategorien "Min scooter", vil denne tilstand blive sat som default, og vises efterfølgende ikke i scooterprofilen, som den anden mulighed.

Hvis du vil ændre på tilknytning eller rækkefølge, skal du gå til "Min konto" - "Mine scootere" ( http://www.scootergalleri.dk/myaccount/gal_alle_mine.aspx ) og her foretage de ønskede ændringer.

Skulle du opleve problemer med de nye features, kan du enten skrive i tråden her, henvende dig til en hjælpeadministrator, eller skrive til os via "kontakt".

God fornøjelse!

Med venlig hilsen,
ScooterGalleri.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye features på ScooterGalleri.dk !
Kommentér på:
Nye features på ScooterGalleri.dk !

Annonce