97 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Pålidelig billig knallert Pålidelig billig knallert

Davs, jeg leder efter en knallert der bare skal kunne få mig fra punkt a-b så billigt som muligt i ca. 3-4 år hele året rundt, hvad vil i anbefale?

Og hvad hvis penge ikke var en ting, hvad så (inden for rimelighedens grænser) hvad for en knallert så, altså en sej knallert men stadig pålidelig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pålidelig billig knallert
  • #1   17. mar Hvis du bare ville køre lovligt, så er det klart noget 4 takt. Hvad du så vælger der er lidt op til dig selv. Afhængig om du ville have boks på, hvor høj du er, hvor meget plads du har brug for osv. jeg har selv haft et peugeot kissbee 4t og den var ikke dårlig. Fin plads under sædet. Nok til at putte sin hjelm der(som man ikke kan på rigtig mange knallerter). Man kan også nemt ubegrænse den så man lige kan snige sig op på 60 til de længere ture.

Ville ikke anbefalde vga, men finder du en billigt så går det.

• #2   18. mar Mærkevare.
    Alt det andet er uholdbart.
    Taler af bitter erfaring smiley
    Adly kymco vga crmoto og så videre er upålidelige og dermed dyrere i længden, end kvali mærkerne som yamaha piaggio gilera aprilia honda og så videre.

Vil du ha det billigt så køb en brugt, 5-10 år gammel maskine med mindre end 9000 km på tælleren.

Var penge ikke en udfordring så en ny knallert fra et kendt mærke.

• #3   18. mar jeg kørte på en giantco sprint i 6 år for at bevise for folk at selv det lort køre godt og pålideligt hvis man passer på sine ting 3 uden begrænsninger og 3 år med 90cc og det hele

• #4   18. mar Det ka godt la sig gøre hvis man er heldig eller ved hvad man laver.
    Men som 16årig uden erfaring med mekanik vil jeg fraråde giantco o.lign. smiley

Kommentér på:
Pålidelig billig knallert

Annonce