Indlæser...
Sortering
tun udstødning Min ven har en bws ng med : 45 mm cylle og skiven taget hvad gir det her udstødning i top og bundtræk www.msp-tuni...
Tuning
Oprettet:
5. okt 2003
Visninger:
154
Hjælp til tuning hej jeg har en honda melody men kan ikke finde noget tun til den men jeg har hørt at cylle og udstødning passer fra en ...
Tuning
Oprettet:
4. okt 2003
Visninger:
185
Speedfight 2 tuning... Hey! Jeg har hørt neget med at hvis man skal ha nyt cylle-kit på den ny speedfight så skal man fræse ud i krumtaps-hus...
Tuning
Oprettet:
4. okt 2003
Visninger:
184
Hjælp til Yamaha BW's goddag.. jeg står her og skal til at have nyt tun på min moped... den har en topfart på 68 lige nu... og det er jo ikke...
Tuning
Oprettet:
27. sep 2003
Visninger:
262
Nardo vario Hej jeg ville hører hvormeget dårligere en TP nardo vario er til polini sport cylle i forhold til polini speed control ...
Tuning
Oprettet:
22. sep 2003
Visninger:
146
Polini traffic Hey... Alle siger hvis man vil ha lovlig cylle med tun udstødning, skal det være en Polini Traffic.... Men er d...
Generel Snak
Oprettet:
15. sep 2003
Visninger:
317
Taget af æggeskal :'( ARRRG!! Fuck, fuck, fuck...... Jeg kørte på en eller anden lorte vej.. gammel køge landevej tror jeg. Jeg var ved s...
Generel Snak
Oprettet:
13. sep 2003
Visninger:
532
45Km/t cylle til SSM Er der nogle der ved om der er en 45km/t cylinder der passer på en Street Magic??? og vil det køre godt med en NEXT uds...
Tuning
Oprettet:
12. sep 2003
Visninger:
166
cylle kit :] Hejsa :) Jeg har en helt ny Jog-R der har kørt 600km, og vil egentlig bare høre om det vil give noget, hvis man bare...
Tuning
Oprettet:
10. sep 2003
Visninger:
274
kab hey yo jeg har en jog AS med TP cyl og udst, polini membran/roller TP vario kilrem.. TR krumtap og kobling... og en ...
Tuning
Oprettet:
18. aug 2003
Visninger:
165
Sat stempel hvordan får jeg pillet krydspinden af plejlstangen i min fucking lorte cylinder? jeg har endnu ikke åbnet min cylle ...
Tuning
Oprettet:
26. jul 2003
Visninger:
522

Annonce