Indlæser...
Sortering
Tuning til Comet - Kig plz :D Hej drenge, Jeg har en PGO Comet som kører ca. 80 km/t efter speedoet med proma legal og top racing vario.... Jeg o...
Tuning
Oprettet:
11. nov 2003
Visninger:
267
Tun til Suzuki FZ 50 HEEEYY jeg har lige fået en Suzuki FZ 50 jeg vil gerne have den tunet men jeg hved ikke hvor jeg kan købe det kun i pro...
Tuning
Oprettet:
30. okt 2003
Visninger:
258
Montering af lygteglas på Spy ! Har lige bestilt klare glas hjem til min Yamaha Spy ! Andre der har problemer med at få det til at passe bagpå ? Og bli...
Styling
Oprettet:
24. okt 2003
Visninger:
151
Et par spørgsmål :) heya :) Så er der igen brug for lidt ekspert hjælp sååå, hjælp hvis i kan ;) På forhånd tak! 1. Har lige smidt ...
Tuning
Oprettet:
22. okt 2003
Visninger:
483
STYR TIL MIN STREET MAGIC!! Jeg har ledt efter et mega fedt styr til min street magic men kan ikk rigtigt finde et.. jeg syntes ikk at de har nogle...
Styling
Oprettet:
21. okt 2003
Visninger:
204
Hjælp!! 4 gear freaks :) Lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke få min 4 gear til at køre ordentligt med min 16 mm karbu. tændingen står som den s...
Teknik
Oprettet:
20. okt 2003
Visninger:
215
Cylinder - Hvilken? plz help Jeg har li købt en Jo Space innovation, og jeg ville høre om der var nogle cylindere i ville anbefale...max pris 800-85...
Tuning
Oprettet:
19. okt 2003
Visninger:
250
Guide til Højglans Polering Her er Guiden til Højglans Polering. Du kan næsten polere alt, jeg valgte at polere hele min Motor + nogle andre sm...
Styling
Oprettet:
13. okt 2003
Visninger:
1.383
Ide til scootergalleris webmaster Ja jeg nulstillede mine stemmer for et par dage siden da jeg har fået lavet en del ved min scooter... Og fra den dag...
Generel Snak
Oprettet:
7. okt 2003
Visninger:
316
HJÆLP ! MED DYSE Jeg har en arreche kaburator 21 mm dysen er ik son de andre gevindet er lidt mindre nogle der ved hvor man ka´ få sådan...
Generel Snak
Oprettet:
3. okt 2003
Visninger:
139
trætte af 1 taller Jeg er så træt af at alle mine knallerter har fået mindst et eller flere 1 taller, selvom de kan køre og ikke ligner en...
Generel Snak
Oprettet:
28. sep 2003
Visninger:
114
Kobling, sonic! Er der nogen, der har en polini sport eller evo kobling, eller Malossi Delta clutch liggende?? andre mærker og modelle...
Tuning
Oprettet:
26. sep 2003
Visninger:
144
Sindsyg svær at starte, hvad fanden ka Ja gider ikke til at fortælle hele historien om hvordan det hele startede.. men ihvertfald min scooter er så godt som u...
Teknik
Oprettet:
17. sep 2003
Visninger:
834
Til Scootergalleri.dk og brugerne Jeg er så træt så træt... af folk der opretter "scootere" som denne f.eks: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visb...
Generel Snak
Oprettet:
17. sep 2003
Visninger:
220
Jog-R styling Halløj! Jeg har et par spørgsmål mht. min Jog-R: (Skal lige siges at jeg er nybegynder x99, så bær lige over :P) ...
Styling
Oprettet:
9. sep 2003
Visninger:
295
ADMINS!! reager på det! Stemmesystemet NU syns jeg snart det er ved at være nok!!! I ka jo godt se at hvis man har en fuld funktionel scoot, så er det under ...
Generel Snak
Oprettet:
6. sep 2003
Visninger:
410
Jog Gejl Hej er der nogen herinde der kan fortælle mig om hvor man kan finde en spoile + beslag til en jog! Håber i kan hjælpe m...
Styling
Oprettet:
3. sep 2003
Visninger:
315
Scootergalleri.dk (FAKES) Der er begyndt at komme mange af de såkaldte fakes ind på siden og det synes jeg der skulle gøres noget ved... Så hvis...
Generel Snak
Oprettet:
31. aug 2003
Visninger:
558

Annonce