Indlæser...
Sortering
Nåle/racerleje til Puch... Jeg har kørt et stykke tid med at min gp sagde klir når jeg kørte fulde skrue på lige vej, så jeg besluttede at skifte ...
Teknik
Oprettet:
3. dec 2003
Visninger:
300
piaggio NRG Har lige et spørgsmål, ER PIAGGIO NRG noget ordentlig stads.(køreegenskaber,tuning,styling,motor o.s.v)
Generel Snak
Oprettet:
17. nov 2003
Visninger:
247
Puch vz50 vil ikke starte HEy gutter!! jeg har et lille spørgsmål! da jeg på et tidspunkt var ude at kører knækkede min ene stemplering! sammen...
Generel Snak
Oprettet:
12. nov 2003
Visninger:
199
ang. optræk! Har lige et spørgsmål! Min comet har et monster dårligt optræk i starten, også selvom den har stået lidt, den skal h...
Teknik
Oprettet:
6. nov 2003
Visninger:
262
krydspind. Jeg har lige et dumt spørgsmål til jer scooter-freaks :) Hvad er forskelen på 10 mm og 12 mm krydspind, udover de 2 ...
Teknik
Oprettet:
3. nov 2003
Visninger:
132
HjæLp...Pedaler til ciao....!! Jeg har et spørgsmål angående pedalerne på en ciao... Jeg kan simpel hen ikke få dem af.... Har skruet bolten af men je...
Teknik
Oprettet:
31. okt 2003
Visninger:
193
HLÆLP ANGÅ: NARDO ! hmm tjek min scooter og se hvad tun jeg har på af tun og ville et TP - Nardo give meget eller kun ganske lidt? jeg...
Tuning
Oprettet:
27. okt 2003
Visninger:
134
Et par spørgsmål :) heya :) Så er der igen brug for lidt ekspert hjælp sååå, hjælp hvis i kan ;) På forhånd tak! 1. Har lige smidt ...
Tuning
Oprettet:
22. okt 2003
Visninger:
482
Til SG - Forslag? Jeg har et lille og simpelt forslag, som jeg virkelig syntes ville pynte ekstremt på denne side: et par admins, som har...
Generel Snak
Oprettet:
16. okt 2003
Visninger:
175
Farve - street magic? Nogen der har en god ide til hvad farve jeg skal male min Suzuki Street Magic? Og så er der lige et spørgsmål til: Er d...
Styling
Oprettet:
12. okt 2003
Visninger:
166
Anlæg Da jeg tænker lidt på at smække et anlæg i kværnen har jeg følgende spørgsmål: SKAL man ha et seperat batteri, eller...
Styling
Oprettet:
3. okt 2003
Visninger:
308
Scooter Jog HeY :) Jeg går og tænker på at købe en jog .. jeg har en yamaha 4 gear lige nu men den er pæn ulovlig.. og den skal ...
Generel Snak
Oprettet:
25. sep 2003
Visninger:
195
SFX eller Neo's??? Davs... Har lige et spørgsmål...! Hvad bør jeg vælge, jeg kan få en Yamaha Neo's til ca 8000, eller en Hoda SFX til ca ...
Generel Snak
Oprettet:
18. sep 2003
Visninger:
332
Sindsyg svær at starte, hvad fanden ka Ja gider ikke til at fortælle hele historien om hvordan det hele startede.. men ihvertfald min scooter er så godt som u...
Teknik
Oprettet:
17. sep 2003
Visninger:
834
Jog-R styling Halløj! Jeg har et par spørgsmål mht. min Jog-R: (Skal lige siges at jeg er nybegynder x99, så bær lige over :P) ...
Styling
Oprettet:
9. sep 2003
Visninger:
295
Tun!!! Jeg har købt et stk, Turbo kit med 47,6 cyl (ikk evo), og turbo kit udst. (1 pot), Top racing krumtap, top racing varia...
Tuning
Oprettet:
21. aug 2003
Visninger:
389
Tuning Jeg har et spørgsmål... Jeg kan se at i næsten alle har knækudstødning og power filter på. og det undre mig, bliver i ...
Generel Snak
Oprettet:
19. jul 2003
Visninger:
353

Annonce